tisdag, januari 23, 2007

Bubbel

Min mage bubblar som en tok. Det är något som är grymt fel. Jag har ingen aning om vad det kan vara, men det är inte behagligt. Som om hela tarmen är fylld med vatten och luft som försöker samsas om platsen. Jobbigt.
Ännu mera amvibalens, ska jag åka och bugga ikväll eller inte? Egentligen orkar jag inte, det skulle vara skönt att bara vara hemma och fixa i lägenheten så det blir klart. Men jag vet att det är så jävla kul att bugga, så jag vill verkligen. Eller? Bra motion är det ju också, nu fick jag ju några dagar till på mig att gå ner i vikt så jag vinner den där dumma tävligen. Anna Skipper har blitt sjuk och kan inte filma med oss imorn, vi har fått flytta det till fredag. Då ska vi även antingen bugga eller tranca. Beror på vem som vinner. Åh vad skönt det ska bli när allt det här är över. Fast jag gillar ju the attention. Har även hittat en ny spännande kontakt, Anders. Han producerar låtar och jag kanske ska få köra på hans musik. Roligt som 17. Hoppas jag får göra det, det skulle ju vara en skitcool grej. Jag vill ju in i den världen.

Jag snackade med Sofia också, hon har varit flygvärdinna. Det ska jag också bli, hon sa att det var kul. Sen ska jag bli trafikledare i tornet. Men först ska jag skriva en bok, sjunga på skivor och bli nästa Fredrik Virtanen(fast tjej)

Fia, I love you!

1 kommentar:

Anonym sa...

dito :)