måndag, januari 22, 2007

Mina möbler pratar. Igår kväll satt jag och tittade på tv, och jag blev skitskraj när jag hörde massa skumma ljud. Det känns som om jag inte är ensam hemma. Imorse fick jag tokryck när jag duschade, det lät som om någon pratade utanför. Läskigt. Det är som om jag har blivit förbannad nu när jag flyttat. Eller så är hela lägeneten hemsökt.

Det gick bra att flytta. Mamma och Tommy kom upp vid elva och vi började lasta in i släpet. Kattis var hemma, men hon smög iväg sen utan att lyckas obemärkt. Hon hälsade på mamma iallafall. Vi packade in första lasset och körde iväg till Solna. Alla jävla grejor kom in och vi hämtade andra lasset. Sen städade vi hela lägenheten och jag tog ett tårdrypande farväl av Kurre. Det var tokjobbigt. Jag kommer sakna honom som fan. Men nu är jag äntligen fri.
Det var konstigt att vakna upp imorse någon annan stans. Jag försov mig såklart, för igår var jag uppe och kollade på Troja. Det finns en massa tv-kanaler där jag bor nu =) Men inte i mitt rum, bara vardagsrummet. Men men. Jag får ju vara där också. Känns skönt att slippa oroa sig över vad jag får och inte får göra. Som en fånge.

Jag är hungrig.

Inga kommentarer: