onsdag, januari 31, 2007

Hey

Jag har gjort min egen radiostation på launch.com, det är jäla nice. Sitter med luren i ena örat och musiken i andra. Det är skönt, för man får lite distans till de andra på nåt sätt. Det är som att vara i en bubbla med musik, men ändå inte. Jag har en pandora-station också, men jag tror inte jag fattar den helt och fullt. Det blir bara en artist åt gången, på launch blir det blandning. Visst, man får stå ut med reklam också, men det gör mig inget. Just nu är det enter sandman som ljuder i mitt öra. Bra.

Idag slutar jag kl 16 och har inget speciellt att göra ikväll. Det är lite halvjobbigt, för jag är så van att ha något att göra. Fast jag borde fixa hemma, det står fortfarande saker uppe i lägenheten som ska ner i källaren, plus att jag har ostädat i mitt rum. Ska nog planera en helkväll framför tvn med bra lagad mat och vin. Eller så borde jag skippa vinet.

Längtar redan till nästa CK-möte. Jag ska klara av det, klara att rensa ut alla små skrymslen, för jag vill bli en annan människa, eller inte en annan, men en förbättrad jag. En som inte snor energi av alla, en som inte blir ledsen när man tänker på att bli glad. En som klarar av att andra inte beter sig som man tänkt sig, det behöver inte betyda att de hatar en. Jaja, ni som följt my blog vet ju vad jag menar.

Nu blire paus mellan planen.
Jennöh, I live, I love

Inga kommentarer: