måndag, januari 29, 2007

Söndag/måndag

Helgen är över. Det är skönt, för nu är det lite lugnare. Men jag kände mig som mig själv när jag åkte runt på diverse dans.
Jag kan ju inte avslöja nåt om programmet, men nu är det iallafall slut. Jag lovar att skriva om det när det har sänts. 22 februari kommer det. Tror vi iallafall.

CK var ovärdelig. Jag tror på det här. Känner mig rätt lugn tror jag. Det var iallafall väldigt skönt att vara hemma idag. Det var ganska roligt på dansen igår också, fast jag blir ju inte uppbjuden. Det är synd, jag ville verkligen dansa, jag var på g.

Nu börjar en ny vecka och jag har inte så mycket att säga om det. Det blir en vecka som alla andra. Hoppas bara jag kommer till Uppsala på tisdag. Det var så länge sen.

Jobba natt kanske inte är så mycket för mig, man träffar inte så mycket folk precis...

Inga kommentarer: