onsdag, januari 17, 2007

I like it the american way

Kryssningen var en hit. Dålig båt, men jag och Lisa hittade tre snubbar som var roliga att vara med. Jag mötte Matthew, en FN-soldat från Chicago som var här och hälsade på. Han var mysig och snäll. Det lät jättekul när han skulle säga mitt namn.

Det var roligt att vara i ett gäng. Jag brukar alltid leta efter gäng att vara med, men nu hade jag mitt eget. Vi var elva stycken. Perfect gang. Vi körde traditionella jag har aldrig och alla drack så det stod härliga till. Några däckade, några kräktes, några dansade hela natten, nån slog i tån och duschade, några fick vad de behövde. Roligt iallafall.

Tillbax till verkligheten igen. Men det händer grejor iallafall, på söndag drar jag vidare. Då ska jag flytta till mitt nya place. Bergshamra. Det klingar bra tycker jag.
Och nästa söndag ska jag sätta igång att skaffa mig en krage. CK kommer till mig och ska rädda mig. Ska bli skönt.

Det var länge sen jag kände saknad nu, som jag gjorde förut. Det ljusnar.

Inga kommentarer: