torsdag, januari 25, 2007

Neeeej

Jag blir så tokig på den här tomheten. Jag har ingen själ känns det som. Ibland får jag bara blank-out. Plus att det här passet går mig på nerverna. Jag måste förnya det och det kommer bli knas helt och hållet. Jag känner mig så dålig och ni vet då kan jag inte fungera. Jag vill bara ha koll. Helt och hållet tok.
Imorn ska jag göra final. Läskigt. Jag är så nervös inför hela helgen. Först final och tävling och konfrontation kanske. Sen tävling i Skara och hoppas jag hinner, hoppas jag kommer tillbax, sen möte med CK. Mitt liv ska bli kaos. Eller det ska inte bli det, men jag tror det kommer bli jobbigt. Behöver folk, men vill inte belasta.
Åh!

2 kommentarer:

Pollifaxen sa...

I know the feeling! Man går liksom bara runt och molar. Inte glad, inget att vara glad för, inte direkt ledsen heller, bara massa melakoni. Likgiltig fast man vill bry sig.

Anonym sa...

Om alla kunde säga till när det räcker skulle ingen vara en belasning. Jag vet när man ska säga till - å det är inte än för dig raring.