måndag, januari 15, 2007

Funny

Rolig vecka!
Jag var på rockbjörnen i torsdags och stod taxivärd. Vi kom dit vid 22 och jag smet in och kollade på slutet. Såg Marit Bergman och lovley Filip och Fredrik. Sen började vi jobba och jag fick stå i entrén till VIP-festen. Det var nice. Jag mötte tre tjejer som stod och kollade in kändisarna som gick ut och in. De var roliga, jag fick låna paraply (mot regn/snö-rusket) och de tog kort på mig eftersom jag snart också är kändis =)
Efter en stund gav de upp, när de hade fått sina foton och autografer. Dock missade de Melody club, som gick förbi mig utan att de såg det.
Sen var det kalas må jag säga. Den svinigaste festen på året sa vakterna. Jag fick gå in och ställa mig när jag höll på att frysa ihjäl. Fick många blickar i min röda mössa och gula jacka. Jag hade jättekul när alla kom och pratade med mig. Andres Estetche var full och tog på andra killars könsorgan, Basshunter tvingade på flickorna sin autograf och kladdade på en tjej med fin klänning. Markus Fagervall var jättefull och kramades mycket. Han hälsade på Fredrik Virtanen och blev förvånad när han visste vem Markus var. Pontus gårdinger gav mig ett wierd smile när han gick. Sebastian Karlsson gick jättetidigt och var toksnygg och trevlig. Jag fick kontakt med två superbrudar, Kicki Norman och en till. Jag hoppas att de kan hjälpa mig på vägen till framgång.
Senare på kvällen blev alla fullare och fullare. Jag mötte Titan-Måns som var lite på lyran och min gamla vän Anna från MTG. Fredrik Virtanen smekte mig på kinden och sa att jag var söt. Snygg-Erik var snygg, Cissi Ramsby åkte tidigt, Felicia såg fövirrad ut, Snäckan var snäll mot alla.
Nån man gick förbi hundra gånger och pussade mig på handen. Det var en trevlig kväll, som inte slutade ensamt. Men kanske hade det varit bättre. Eller inte..

På fredagen var det TSABfest. De hade fixat en after ski-fest med skidsimulatorer, såna man kan tävla mot varann i. En med snowboard och en med skidor. Det var liveband och fri bar = tokfest. Jag buggade med LG och drack tusen shots. Kräktes med Julius, grät med Lisa, kramades med Salem, flirtade med Andreas, dansade med whoever. Sen drog vi till oxid och Tomas kom inte in, vilket var synd... Men jag hade the blast med Sillen, vi dansade som tokar. I like. Sen ville vi ha efterfest, jag och Martin. Men vi fick inte med oss så många, bara nån snubbe som jag raggat upp nånstans. Vi åkte hem till Martin och spelade tvspel och lyssnade på musik. Jag hittade min lovelåt från scrubs, Overkill hette den, med Colin Hay. Mums.
Kvällen slutades inte ensam återigen, men det var inte lika roligt. Jag var rätt full.

Dagen efter skulle jag simma med Jennöh, men det blev vandring istället. Sen åkte jag hem. Lördagen spenderades i övrigt i slappens tecken och jag la mig halv åtta. Jag började klockan fem på morgonen på söndagen. Det var en nice dag på jobbet faktiskt. Mycket skvaller från fredagen =)
Igår shoppade jag efter jobbet och träffade ett gammalt ragg från Gotland. Men när han fick veta att jag inte orkade göra det han ville så sa vi tack o hej. Jag köpte en fin vit skjorta på H&M, glömde påsen inne på Cubus och började nästan gråta. Men nån vänlig själ hade lämnat in den i kassan, så jag fick tillbaks den. Tack!

Ikväll ska vi på kryssning, brudarna på jobbet och Julius och Hasse. Det ska bli nice, även om det är med Viking Line. Jag har åkt cinderella förut, och hon var väl fin. Men inget är som paradise.

Jag kokar ris på jobbet och ska försöka hinna laga och äta mat på 30 min. Hmm.
Kramhej

2 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Å himmel!!

Anonym sa...

förrädare!

:)