söndag, november 08, 2009

Helg


Är på ett hotell i haninge. Just nu är känslan okej, men gårdagen var hemsk. Vi började jättetidigt och skrev prov. Sen fick jag vänta i flera timmar innan jag fick redovisa mitt prov, och så klarade jag det inte. Var helt förstörd och tyckte att jag tar sopigast i världen. Tvingades gå ut och säga till alla att jag misslyckats. Sen fick jag vänta igen innan jag skrev nästa prov, och sen ännu längre tills jag fick redovisa det. Hade huvudvärk som hette duga och inga tabletter hjälpte. Var trött och ledsen, och sen att igen få besked om att jag inte klarat det gjorde mig ännu ledsnare. En lång dag utan nån nytta. Sov hos mikaela och så prövade jag rock nyss. Kände att jag inte skulle klara det, och det gjorde jag inte heller. Men så fick jag den stunden som ett lärlingstillfälle och det var superbra. Fick lite tips och jag vet vad jag ska öva på. Har fått insikt i mycket den här helgen och det är ju mycket värt. Igår kände jag mig som en liten misslyckad, ovärd lort, men nu är jag bara oerfaren. Har fått mycket pepp och stöd också som jag inte räknat med, men det kanske jag borde ha gjort. Tack!

Inga kommentarer: