söndag, november 22, 2009

Söndag

Igår kväll somnade jag i soffan och sov några timmar, vaknade av att Jonas skulle gå till jobbet, vid tjugo i nio eller nåt. Låg och tänkte att jag inte skulle orka ta mig upp över huvud taget, orkade knappt byta kanal.
Till slut kom jag upp och gick och la mig, klockan var väl nio. Pratade lite i telefon, sen däckade jag. Har nog sovit hela natten, bara vaknat två tre gånger typ. Det är rekord.
Hela förmiddagen har känts okej, inte varit så trött. Nu börjar tröttheten komma, pirrar i benen, ögonen går ihop, hela den biten. Och då har jag fem timmar kvar på jobbet... Ingen höjdare.

Måndag tisdag onsdag ska jag börja kl 7 på morgonen alla dagar, det lär inte bli så kul. Nu har jag ju vant mig av vid att gå upp tidigt varje dag, antar att det kommer bli jobbigt.

Men i helgen tar jag långweekend i Kattne!

Inga kommentarer: