tisdag, november 24, 2009

Tisdag

Vaknade idag med ett gomsegel så svullet att det inte var av denna värld. Jag kunde knappt andas när jag cyklade till jobbet och svälja var det inte tal om. Nu har svullnaden lagt sig lite, men fy vad otäckt det var.
Känns som att man har något ivägen som inte går att få bort.

Dagens planer är att gå och försöka hitta ett datorfodral till min dator så att den är skyddad, sen ska jag hem och packa. Har inte en susning om vad jag ska ha på mig, det känns mindre tryggt kan jag säga. Hatar att inte ha outfits klara.
Tänkte att jag skulle gå ut och se om jag kunde köpa nåt, men känner mig inte alls sugen på det nu. Vill bara hem och lägga mig i soffan framför tvn och försöka att inte somna.
Så får det nog bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

oo jag känner igen det så blir det för mig när jag ligger på rygg o snarkar så nu sover jag alltid sked/ på sidan alltså
jäkligt äckligt att ha ett gomsegel som är 3 -4 ggr så stort o långt som vanligt som släpar i halsen