måndag, november 16, 2009

Sjukan igen

Nu har den nog tagit mig i ett grepp, fast jag inte vill. Igår på tävlingen hade jag nog lite feber, som gick över när jag fick sova i bilen på väg hem. Imorse vaknade jag av hosta och orkade inte stiga upp, sov hela dagen.
Nu sitter jag på jobbet och småhostar och känner mig lite yrslig. Men har inte råd att vara hemma. Eller råd och råd, jag känner mig inte tillräckligt dålig för att jag ska tycka att jag borde vara hemma. Jag kan ju jobba, då blir det som att jag är hemma för att sova bara. Det skulle inte kännas rätt.

Idag har jag två inlämningar i skolan som ska in. Har inte börjat än, försöker vänta på inspiration. Det går inte så bra. Tror att jag försöker över-göra det, att verkligen briljera. Men har väl inte tid med det den här gången heller. Får göra mitt bästa helt enkelt.

Veckan blir lugn iallafall, ska inte göra nåt speciellt utöver jobbet.

Inga kommentarer: