måndag, november 02, 2009

Ullared

Jag kollar på femman nu och shit vilket bra program. Kommer sitta som klistrad framför detta.
Minns när jag var på Gekås, mamma och jag hade planerat det länge, och bokat in bussresor, men de blev inställda hela tiden, så till slut bestämde vi oss för att åka bil dit istället.
Det var en av de roligaste dagarna i mitt liv. Handlade för så mycket, och fick massa bra saker.
Det enda som inte var så roligt var när jag tappade bort min mamma. Kände mig som tre år och stod kvar där jag senast sett henne, för så ska man göra. Stanna där man blev borttappad, det vet alla. Men hon dök inte upp och till slut började jag leta. Hittade henne bland nån klädavdelning, intet ont anande att jag blivit borttappad. Jag var upprörd och lite rädd, och sen hade hon ställt bort vår kundvagn där min väska låg. Det var lite mörker i paradiset en stund, men det gick snabbt över.

Bästa dagen. Måste åka dit igen.

Inga kommentarer: