torsdag, november 12, 2009

Tillbaks!

Okej okej, jag ska börja blogga igen, bara för att ni tjatar så dant.

Idag har jag fotat bröllopsklänningar. Eller jag fotade inte själv, men jag bar fram och bort snygga (och en del osnygga) klänningar. Hittade en tylldröm som jag blev kär i, en sån eller liknande ska jag ha på mig någon gång.
37 klänningar plåtades, allt på docka, så det var rätt lätt. Roligt var det och trött blev jag.
Nu är jag tillbaks på jobbet igen för att jobba till 21, sen ska jag hem och sova. Imorgon börjar jag tidigt och jobbar hela dagen. Kanske blir det lite shopping på eftermiddagen med lovley Karro, och sen Kistamys tror jag. Vi ska åka till Hammarö tidigt på lördag morgon, så jag har bestämt mig för att sova där imorn. Orka åka tunnelbana så tidigt.
Så är det tävling hela lördagen, lär bli skoj. Bra domare och roligt folk som ska dit. Hotell med Linus på kvällen. Det blir en flaska rödvin och massa snack. Sen på söndagen ska vi sidodöma ihop. Roligt ska det bli.

Nästa vecka har jag inte riktigt fått grepp om än. Vi får se vad den ska gå ut på.

Nån som vill följa med på kryssning förresten den 25/11?

Inga kommentarer: