tisdag, oktober 02, 2007

500

Jag har bävat inför att skriva det här inlägget, jag vill verkligen att det ska bli bra, jag har varit nervös över att det ska bli piss. Det är nämligen ett stort steg i mitt bloggande, en milstolpe.

Det är inlägg nummer 500.

Jag tänkte att jag skulle skriva nåt asbra och verkligen roligt. Men jag kollade statistiken nyss för bloggen och ser att ingen varit inne på min blogg sen i torsdags typ. Det är helt jobbigt, jag känner mig som en mindre människa. Är det nåt fel? Har ingen varit inne och kollat på hela helgen? Vad är felet, varför läser ni inte. Jag var uppe i 25 om dagen, nu är det noll...
Jag vet att jag inte bloggat i helgen, men jag har varit i Kattne. Jag har försvunnit från verkligheten en stund och bara funnits till. Permanentat mig har jag också gjort, ska lägga upp kort snart.

Jag har haft en bra helg matmässigt. Jag har ätit bra och inte fallit för frestelsen.
Jag känner mig fortfarande inte på g, mer övergiven än vanligt. Det är konstigt för jag har aldrig haft så många vid min sida som nu. Det var länge sen jag mådde så bra som nu. Så varför kämpar jag inte? Vad ska krävas för att jag ska hitta glöden?
Hjälp mig med tips snälla, hur har ni klarat er igenom saker? Har ni hittat glöden när ni känner er helt svala?

3 kommentarer:

Anonym sa...

App, app. Jag har varit inne minst en gång om dagen.

Anonym sa...

Tänk på att göra många inpackningar nu! jag förstörde mitt tjocka, fina hår efter en permanentning, efter et thalvår såg det ut som svinto trots att friörer i alla tider har sagt "guuuh så fint hår du har, tror aldrig jag sett nån som har så mjukt och oförstört hår". Så - inpackning tre ggr i veckan i förebyggande syfte!!

Skriv lite matdagbok då. :)

När jag blir sötsugen äter jag typ 4 frukter, så blir jag mätt på köpet. (som tex nyss, åt en banan, en nektarin och ett päron = mätt inför träningen om en timme, och sötsuget är borta. :) Istället för att äta en 500 kcl chokladbit och sen vara hungrig för att vilja äta innan träning igen!

Titta mkt i spegeln, dra in magen och tänk så sjuuukt snygg du komemr vara om en månad. 4 kg är en storlek! :D Och tänk så sexig, så bra du komemr se ut och må när du gått ned en storlek - och sen en till! (Vet inte vad du satsar på, jag ska ned två iaf!).

Låångt nu. ;P

Anonym sa...

men du, din statistik �r skit. jag kollar din sida typ tv� g�nger om dagen. men i helgen har det varit tomt med nya inl�gg.

jag t�nker p� mina m�l n�r jag har det sv�rt. tillsut s� f�rsvinner suget, i alla fall det sjuka suget som man har. och s� kan man unna sig saker, inte mat utan kanske upplevelser eller en ny m�ssa :) you know. och s� �r det bara en massa j�vlar anamma. Men du verkar ha best�mt dig nu. Du �r p� v�g :)

p�ss