onsdag, oktober 10, 2007

Finest?



Härmed ska jag meddela att Robert Ek som fotar för sthlmsfinest är kanske världens sämsta. Han hade tydligen kommit försent till stället han skulle fota på, så han behövde ta typ 70 bilder på en timme. Det var därför han tog så många kort på oss.

Men han var väldigt dålig på att ta våra namn. Jag minns bestämt (!) att jag bokstaverade mitt namn ordentligt, och han har verkligen fått fel namn på alla... Suck.
Okej: Det är Martin som står bredvid mig, inte sebastian (som inte heter slebbowitch), på andra bilden är det jag och Natalia, vi är två stycken, inte fyra...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nejmen, har du bytt namn till "Tellan Andressin"? Tå fiiint då! Han måste ha haft knäck i öronen om han missade nåt så lätt som Tilla Andersson! Haha, vilken tokmiss! men du får se det som att du får vara anonym!