tisdag, oktober 09, 2007

Tisdag igen

Nu hände det igen. Jag åkte till Kattne och glömde bloggen. Sorry alla som läser ofta, jag vill inte vara tråkig, men när jag är här så blir jag så avslappnad och bryr mig inte om åt annat än mig själv typ.

I fredags hade vi fest på jobbet. Mycket intressant, jag är väldigt glad att jag gick dit. Jag fick höra skvaller, jag blev omkullknuffad, jag träffade roliga människor, jag snackade jobb med könig. En bra kväll helt enkelt.
Jag har i helgen kommit på en sak. Jag gör inget helhjärtat. Det finns inget som jag lägger hela mitt väsen i. Kanske är det därför det alltid känns som om nåt saknas. Jag tror att jag måste försöka hitta nåt att lägga hjärtat i, eller iallafall försöka. Men jag vet inte vad det ska vara, eller varför jag är så rädd.

Appropå bregott. Jag är inte ute efter att undvika kalorier. Jag kör LCHF-dieten. Så sluta snacka om kalorier och fett. "Lilla gumman" inte mig på min egen blogg som om jag inte visste vad jag snackade om. Läs på dr dahlqvists blogg. Alla har sina egna metoder, okej.

Tisdag ja... Jag sov för länge och nu vill jag inte åka till Uppsala för då får jag inte träffa familjen på länge. Om jag stannar så får jag träffa dem ikväll. Usch, jag vill åka, men ändå inte. Det känns så långt borta liksom. Som om det inte var på riktigt.

Jag hatar att det känns som om jag har gett upp.

Måste ut och få frisk luft.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vissa dagar suger bara så jävla mycket! Det är bara så! Då får man försöka göra det bästa av den ändå, typ dricka massa te, gå en promenad,titta på en favoritfilm eller ringa en kompis!