onsdag, oktober 10, 2007

Gah

Idag skulle ju vara en ny dag, en ny inställning på jobbet.
Det gick bra. I 31 minuter.
Nu känner jag mig fortfarande som en liten amöba som inte borde vara här. Jag kommer verkligen välja rätt väg, men just nu tänker jag känna mig fel fel fel. Jag har kommit på att istället för att välja bort känslan direkt ska jag få vältra mig i den i en liten stund, typ 10 minuter. Sen får det vara bra.

Suck, undrar varför jag kom in i det här igen. Jag var skitlåg igår och jag trodde det skulle lösa sig tills idag, men det sitter fortfarande kvar.

Jag ska skriva mer under dagen och se om det blir bättre.

Ps jag har gått ner 2 kilo =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dina 2 kilo gumsan!
Bra kämpat!

Pollifaxen sa...

Det handlar om val man gör. Man kan inte bara förutsätta att "det blir bättre i morgon" för det blir det sällan om man inte bestämmer sig för de!