onsdag, oktober 31, 2007

Morgonstund har guld i mun

Igår hade jag en konstig dag.
Jag skulle ha jobbat 22-04 i måndags, men fick stanna till 7, kom hem och somnade, men vaknade igen vid nio av en mardröm. Det är ovanligt att jag drömmer mardrömmar, den här var skitkonstig. Eftersom jag skulle till Uppsala så kunde jag inte sova så länge, så jag vaknade vid 15 kanske. Mitt huvud sprängde och jag var helt svettig, trodde jag hade fått nån sjuka av nåt slag.
Jag klädde mig och åt frukost, sen åkte jag till Gullmars och mötte skjutsen. Mådde skit i bilen, trodde jag skulle spy när jag kom fram.
Träningen gick bra första timmen, vi hade Benjamin och han körde svart och vitt. Jag fixar det mesta, men glömmer ibland bort vad jag gör, det bara flyter på. Jag måste kämpa med att vara mer medveten.
Andra kursen var bra, men jag blev ledsen. Vet inte varför, men jag började nästan gråta. Det kändes bra, jag klarade av det vi skulle träna på och jag kände mig bra.
Efter kursen höll jag på att spy igen. I bilen på väg hem somnade jag och när vi kom fram var jag helt virrig.
Idag ska jag jobba 11 timmar.

Linus babe fick körkort! I love!
Jag saknar mina dansstjärnor.

Jag tror att jag har svårt att ta när jag blir ledsen nu. Jag är så rädd att hamna i mörkret igen och jag är så frestad att göra det hela tiden.
Det blir som en jättestor motgång för minsta lilla eftersom jag är i gråzonen nu. Suck

Jag måste skärpa mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Löööööv you!