tisdag, oktober 23, 2007

Förbannad

Jag brukade spela på hamsterpaj.net, ett spel som hette bubbles. Det var ett stillsamt underhållande spel och det passade mig helt perfekt. Man skulle träffa andra bubblor med samma färg och då försvann dem och man fick poäng. Bra.
Sen gjorde de om siten, och spelet försvann. Suck, tänkte jag, men så är livet (efter lite gormande)
Så jag började spela patiens på blip.se istället. Tänkte att det var det näst bästa.
Nu när jag skulle gå in där så har de gjort om sidan och spelen är borta!

Jag blir helt skogstokig! Jag älskar att spela meningslösa spel på internet. Bubbles var min avslappning och mitt tidsfördriv.
Har ni några förslag på var jag kan hitta nya roliga spel?

1 kommentar:

Anonym sa...

Spelet finns kvar på hamsterpaj...

http://www.hamsterpaj.net/underhallning/view_item.php?id=461

p.s mitt favvospel oxå... d.s