fredag, oktober 19, 2007

Insomnia III

Jag har ganska svårt att sova om nätterna. Jag vaknar alltid flera gånger under natten och ligger och vänder på mig en stund innan jag somnar om. Det resulterar i att jag blir som en zombie i slutet av veckan. Så på torsdagar brukar jag gå och lägga mig tidigt. Ganska tidigt. Typ halv sex på kvällen. Sen sover jag till morgonen efter.
Så fredagar är ofta en ganska bra dag för mig eftersom jag känner mig väldigt utvilad.
Men idag har jag haft en extrem upp och ner-dag, ingen känsla har stannat mer än typ en timme. Jag går från euforisk lycka och solsken till regn och sorg. Vet inte varför.

Ikväll kommer linus babe och vi ska hooka upp med emelie och sen antingen kolla dansfilm eller åka till uppsala och spela innebandy ( känns inte som nåt svårt val egentligen) Sen blire dans hela helgen. Jag ska först träna mig själv, sen träna folk i Kattne. Första gången jag åker dit utan att träffa mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde se vetenskapsmagasinet på svt.se. De pratar om dygnsrytm.