söndag, oktober 14, 2007

Insomnia


Jag ligger i en säng i ludvika och kan inte sova. Jag somnade vid elva kanske o blev väckt av annikas rapport vid kvart över tolv typ(en rapport som chockerade lite, men ändå inte. Han kan nog inte stå emot) Sen dess har jag legat här o vridit o vänt mig i sängen, o nu e klockan halv två. John blund har inte tänkt att komma tillbaks till mig, sömnen vill inte infinna sig känner jag. Lite kan det bero på dagen, alla intryck, både exaltering och besvikelse. Plus att jag vet att jag borde sova nu, det e tävling imorn och jag SKA vara i final. Jag ska dansa häcken av alla andra. Jag lovar. Linus o Ems, ni är orsaken till min dansglädje och ni gör att jag orkar ett steg till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och du KOM till final:D Babe, snart kommer jag å då ere scones som gäller! Älska.