onsdag, december 07, 2005


Ja det är ju riktigt skojigt att se Top Model. De blir så glada när de går vidare och ledsna när de inte gör det. De bara gråter och gråter. Jag hejar direkt på Kim, den lesbiske, hon e stentuff. I like her. Hoppas hon lär sig gå fint.

Idag fick jag Bowenterapi igen. Hon va på svanskotan, och det är väldigt obehagligt. Jag får spasmer bara jag tänker på det, och jag har fortfarande känningar efter det. Hon tryckte på nån axelpunkt också som gjorde omt som fan. Min kropp e inte som den ska.

Jag har förklarat hur rummet ser ut för mamma idag, vi har planerat lite. Det känns bra, nu ska jag fixa grejor och städa i mitt rum. Min bror ska få ta över det lite grann. Om jag flyttar det vill säga. Men det måste jag ju göra nu, när jag har planerat för det. Jag vet inte hur det skulle gå om jag inte får jobbet nu.. hm

Godnatt star on the stockholmssky



Inga kommentarer: