söndag, december 11, 2005

Statt

Det var ganska roligt igår. Roligaste gången på statt iallafall. Jag är inte så förtjust i statt annars, men den här gången var ganska okej. Jag fick inge ragg, men det gör inget. Jag skulle säkert bara få bakfylleångest om ja hitta nån. Jag gick/vingla/cykla hem pratandes i telefon. Telefonstadiet.

Idag måste jag studera. Som fan, jag har värsta proven imorn, och jag är inte förberedd för fem öre.. Jag vet att jag inte kommer fatta alla frågor, men jag kanske ska fråga honom den här gången om jag inte förstår. Det vore nog bra. Snart är jag färdig med utbildningen, det känns riktigt bra, nu blir det inte plugg på ett tag, det är ett som är säkert. Jag borde ringa familjen och fråga vad som händer.. Så jag inte står här strandad helt plötsligt.

Nu ska jag äta lite rostad majs. Byesålänge

Inga kommentarer: