tisdag, december 13, 2005

Vänner?

Jag tror att jag är rädd för att skaffa nya vänner för att de snart nog kommer upptäcka vem jag egenltigen är. Jag är nog inte den människan som jag utger mig för att vara första gången. Första intrycket stämmer inte på mig. Undrar om det är bra eller dåligt. Jag försöker nog vara väldigt trevlig och rolig, så att folk ska gilla mig, men när de är på väg att komma för nära, så vågar jag inte riktigt. Jag har de vännerna jag behöver, de som redan känner mig och vet hur jag är. Enfaldigt att tänka så, jag vet, jag ska nog ändra mig. Men det är en tanke jag fick idag. Vem skulle klara av mig som jag egentligen är? Vem orkar höra fortsättningen på frågan "Hur är det med dig då?" Nä det är bättre att inte få de konstiga blickarna. Bättre att vända mig till de som vet.

Ridningen idag gick inte så bra. Jag gillar inte det faktum att jag betalar jättemycket för en lektion och inte får ut det jag vill. Jag vill ha kritik, veta vad jag ska jobba på. Men det går verkligen ut på att komma överens med hästen hela lektionen. Jag skulle gärna kokmma till en ridskola där hästarna är bra utbildade. Men å andra sidan, vad skulle det va för skoj =) Jag gillar ju utmaningar. Det är roligt när de bråkar lite. Fast ändå, man vill ju ha kvalite...

Vad är det på tv på en tisdag? Inget... Jag ska se O.C.
Jag älskar O.C.

Jag ska försöka inte bry mig om det blir jobbigt på fredag. Jag tvivlar på att det blir som jag vill, jag vet hur det kommer bli... Jag kommer bli irriterad och röka för mycket. Om jag blir full kommer jag säkert vara elak också. Jag gillar ju att vara ärlig.

Bye

Inga kommentarer: