tisdag, december 06, 2005

Piss

Idag fick jag reda på tråkiga saker om mig och min dansklubb. Jag har tydligen folk som ogillar mig och det jag gör. Det känns jättetrist. Jag vill ju vara omtyckt. Vem vill inte det. Men det här e folk som ändå betett sig trevligt mot mig, jag har inte märkt nåt. Kanske från en person, men där är det ömsesidigt. Jag vet att hon inte gillar mig, och jag gillar inte henne. Äh, jag är bättre än dem, jag klarar mig, men jävligt jobbigt att få höra. De kan ju ta sig i röven.

Idag gick det bra på ridningen. Men de i gruppen efter är bättre... Det är min gamla ridgrupp, det känns jobbigt att de har utvecklats utan mig liksom. Men det är ju inte så konstigt efteresom jag hade ett upphåll på fyra år. Men de red med kandar, och då är det lättare. Men jag vet inte hur mycket lättare. Hm =/

Jag saknar ganska mycket.

Inga kommentarer: