tisdag, december 20, 2005

Uppföljare

Att man kan bli så förtjust i nån på så kort stund. Jag hittade nån och kände nåt, men det var aldrig meant to be. Det blir nog värre för att det inte går, då blir man mer intresserad på nåt sätt. Men det är väl så, att man vill ha det man inte kan få. Gräset är alltid grönare har jag hört nånstans. Så mycket skoj, så underbara ögon.

Grease 2. Why? Den är ju så dålig. Låtarna suger. Vem fan vill höra en låt om att bowla? Not me. Det är onödigt att göra en uppföljare på en sån film. Typ som Matrix 2 och 3. Känns onödigt tycker jag. Som om man skulle fortsätta på Titanic eller American beauty. Men folk gör ganska mycket för att tjäna pengar.


Å vad trött jag är. Att man kan bli så störd i rytmen av att inte sova en natt. Jag är trött i flera dagar efter en sömnlös helg. Men det är väl en del i att bli gammal har jag hört.

Idag fick jag ett jobberbjudande som hemmafru. Men det är lite väl långt upp i landet för mig, och jag skulle bara få betalt i natura o lite fickpengar kanske. You know what I mean, good folks, vem som erbjöd jobbet...

Hittat ragg, kanske man får la se.
Byeyb

Inga kommentarer: