måndag, december 12, 2005

Städning

Grattis världen är hularious. Jag älskar dem, och deras sjuka humor. Jag vill bli deras lilla assistent och alltid förlja med dem överallt. De ska använda mig, utnyttja mig tills jag blir mer populär än dem och de har mig och tacka för sin framgång... haha

Jag är hungrig. Jämt. Tjockare än någonsin.. Nä inte riktigt, men men.
Jag städar i mina lådor nu, och det är roligt, jag hittar massa saker jag glömt, allt från mina stenar till sprit till brev till gud. Jag hade verkligen flaskor me sprit i lådan. Jag skrev faktiskt brev till Gud när jag gick i femman, jag hade glömt bort mina fina stenar, och pendeln jag brukade fråga saker. Jag upptäcker saker om mig själv som jag hade glömt. Sexnovellerna på mejlen jag fick från nån kille som ville hälsa på mig, och kallade sig för min pojkvän. Jag lovade att inte skriva ut dem, men det gjorde jag tydligen ändå. Tur var väl det.. Jag skrev mycket dagbok när jag var liten. Det var oftast i stil med "hej dagboken, idag var vi hos mormor och åkte pulka" Men ibland skriver jag djupa saker. Jag var poet när jag var barn. Tänk vad roligt det är att komma ihåg hur det var. Det kanske inte är roligt alla gånger, speciellt inte alla brev till någon där jag skrev ner hur hemskt allt var. Barndomen sucks.
Imorgon ska jag gå igenom pennlådan, det blir nog interssant. Jag har säkert hundra pennor av olika sorter som ska slängas eller sparas. Jobbigt jobbigt. Sen ska vi typ slänga mitt älskade skrivbord. Ännu jobbigare... Om någon vill ha det, så säg till. Det är grönt och fint. Jag fick det i födelsedagspresent en gång i tiden. Jag älskar det. Fan jag vill inte slänga det. Min mamma är som en bulldozer när hon sätter den sidan till. Skiter i minnen och sånt, vill bara få bort allt. Hon kanske inte hade samma bra minnen som jag från den tiden, innan jag visste mera...

Nu blire sitcom.

Gonatt

Inga kommentarer: