onsdag, januari 11, 2006

Alone

Å Gud så tråkigt det är när man inte får nån kontakt på ett tag! Vissa stunder är det jättemånga som vill säga hej på ett eller annat sätt, som idag när jag var borta 2,5 h så hade jag 10 mejl! Det var skoj, men nu, nu är det ingen som säger hej... Jag har sett hela project runway utan att nån sagt ett knyst... Where are you people! Bejb du är ursäktad, jag vet vars du är =)
Det börjar ju ta sig på the hemsida nu, så då tycker man ju att man ska få mejl... But hey, jag klarar mig. Ska nog se revelations nu. Jag har missat alla avsnitt hittills, men man kanske förstår ändå.

Längtar till helgen, hoppas på en bra chans. Jag ska sälja in mig som tusan! I want you to want me, you see.

Hårmousse vill jag köpa. Vilket e bra måntro? I dont know. Jag har iTunesbublioteket på shuffle, väldigt intressant att se vilka låtar jag egentligen har. Hälften lyssnar jag inte ens på. But I like music. Äh nu drar jag, det här var inge kuk.

hey

Inga kommentarer: