torsdag, januari 12, 2006

TV


Jag har en ny TV =) Min lilla gamla gick sönder för några veckor sen, så jag har inte kunnat se på TV i mitt rum. Men Anneli på jobbet hade en till salu, så vi åkte dit idag och köpte den. Tung som fan, var skitjobbigt att få hem den. Men 400 kr senare så står den här hos mig. Den är riktigt stor, fick knappt plats i min hylla. But I love it! Nu kan jag se på Jamie i storbild. Ser ni vad stor den är? Fiiin.



Jamie ja... Det är helt crazy att titta på DVDn från hans konsert. Jag blir helt till mig och glömmer allt annat som finns. Det spelar liksom ingen roll. Hans musik kommer in i mitt hjärta och tar bort alla tvivel. Speciellt live, han är fantastisk live. Jag längtar tills 1a februari, då ska jag få uppleva honom 100% live. Jag måste fixa Görans biljett, skäms lite över att det blev knas... Å vad jag önskar jag kunde se honom varje dag. Jag vill ha honom i en liten låda och ta upp honom när jag behövde höra hans röst. Fast det har jag ju på ett sätt, jag kan sätta igång min iPod och höra på honom, och se honom på DVDn jag har. I like musikdvds.

Imorn gäller det. Och på lördag. Jag hoppas på så jävla mycket. Det skulle bli så bra. Tack snälla Gud för den här chansen, jag lovar att jag fixar det. Jag litar på att vi klarar det tillsammans, jag litar på dig och att du finns vid min sida.

Nu har jag typ fyra soffor att sova på imorn, undrar vilken jag ska välja =) Jag vet vilken jag vill till, men jag vet nog också vars jag hamnar. Det är inte fy skam det heller, bejb.

Å jag har två nya mejladresser! Vill gärna ha mejl! Glimra@gmail.com och Bejbes@gmail.com. Om man vill kontakta de snyggaste och bästa tjejerna i världen så ska man mejla till bejbes. Thats tha angel and tha star =)

Inga kommentarer: