lördag, januari 21, 2006

NRJ

Ojoj vilken helt sjukt rolig helg. Säkert topp 5 av alla händelser. Jag har haft årets roligaste moments. Jag vet inte ens vars jag ska börja, så jag gör det nån annan gång. Nu skriver jag bara en liten kortis. Hela historien faxar jag in nån annan gång.
Jag har varit i Finland nu, världens kallaste land. Resan dit såg mörk ut i början, men det tog sig ganska snart. Vi lärde känna massa folk på många olika sätt. Dansade hela natten och skrattade åt allt från snuskiga förslag till Miklos underbara tankar. Vi såg en halvbra gala, och skyndade oss till efterfesten. Fick drinkar och nya dansmoves. Sen blev jag reseledare och var bäst av alla. Båten hem var finare, men tråkigare. Nu ska vi nog göra en variant på 4 på 4. Fest.
Fast först ska jag fira ett jobb =)
Yes, ladies and gentlemen, Ive got the job!

Ses

Inga kommentarer: