onsdag, januari 25, 2006

Updejt

Å vad länge sen det var jag skrev. Jag har tappat gnistan lite. Men allt är bra. Det kanske är därför. Man skriver ju mindre när man mår bra.
Idag var jag på Bosön och fick lite danskultur i mig, sen gick jag hela vägen hem. Det tog bara en kvart. Helt skönt att gå ute i fina vädret, det är lätt att gå när man väl börjat. När man väl kommer igång så är det helt underbart svårt att sluta. Jag älskar att ha ett mål att gå till, då måste man vidare liksom.

Allt flyter på och jag har ett nytt löfte till mig själv. Jag ska hålla den och inte trassla in mig i nåt. Jag måste det för min egen skull, så att jag mår bättre. Min kära spark-i-arslet-människa sa till mig det, och eftersom han är en ny favvomänniska så lyder jag.

Jag fick mitt sl-kort idag, så nu är jag stockholmare. =)
Welcome to the city

Skriver mer imorn. Puss hej och Püss till Dig

Inga kommentarer: