tisdag, januari 03, 2006

Liv

Ojoj vilken dag... Jag är så himla sjuk och trött... Måste börja ta hand om min kropp, man tar ju hand om allt annat, städar lägenheter, fyller på bensin i en bil, vattnar blommor, utfodrar djur. Men sig själv skiter man i, det viktigaste. Ändring nu. nyårslöfte! Ja just det, en bättre människa ska jag ju bli. Då får jag börja med att bli egon och ta hand om mig.
Dagens fel:
- Uppe till 04.00 och klickade
- Vakna halv åtta, gick inte promenad
- Vakna igen tio och åt gröt
- Kolla på film
- Somna
- Vakna igen vid två

Jag har ont i ryggen och liggsår säkert. Vill aldrig bli helt sängliggande, skulle inte palla en sån konstig smärta att ha liggsår tror jag. Gud så hemskt! Jag måste skaffa ett liv.
Imorn gäller det nog, då bestäms det. Jag vill faktiskt.
Det är roligare att skriva när man vet att nån läser och gillar det =)
Hope you like it
god kuk

Inga kommentarer: