söndag, januari 08, 2006

Tires

Vilken helg. Vilken vecka. Vilket slut och vilken början. Det har hänt mycket den senaste tiden för mig. Förra året slutades med julrush, och det här året började med inkast. Förvirrad är jag, riktigt ohemma i hjärnan. Men jag kommer på det snart, I bet. Tiden måste ha sin gång, och alla andra klyschor som brukar sägas.
Jag har varit på dansläger i Vagnhärad hela helgen. Det har gått ruskigt fort, tiden gick ifrån mig. Men roligt var det. Inte hela tiden, men det kan man väl inte begära. Jag dansade i gröna gruppen, det är inte min vanliga nivå, men jag hade jättekul ändå. Visst, jag hatar att jag är en medelmåtta, jag vill vara bland de bästa. Jag måste hitta en chans att åka till Uppsala och träna. Annars kommer jag ingen vart. Och då vore det bästa ett jobb på typ Lidingö. Då har jag Anki i närheten och Jenny i närheten. Å vad jag vill framåt, idag har jag nog sökt 8 jobb på ams.se.

Å vad jag älskar Gårdakvarnar och skit. Det är nåt speciellt med den melodin, texten, soundet, känslan. Jag kan inte sluta lyssna, jag vill göra en cover på den. Synd att jag inte kunde den då jag gick på estet. Jag är så trött, vill däcka, men om jag gör det nu kommer jag säkert vakna inatt. Om två timmar går jag och lägger mig. Hoppas på kontakt först.
Jag dricker öl helt för mig själv. Det är ovanligt. Jag gillade inte ens öl förut, men nu har jag nog vant mig. Bra. Men dåligt också. Man blir tjock av öl.

Å nu vill jag åka båt och festa. Men fan jag har inte råd att köpa sprit. Men vi kan inte åka nu på fredag, för då har de gått av. Helgen efter det får duga =)

Danslägersvetten sitter kvar i mig, nu ska jag gå och duscha. Sen ska jag brottas med katten och gosa med Nils och Sven (marisarna).

Å vad jag saknar.

Inga kommentarer: