onsdag, januari 11, 2006

Jippi, äntligen funkar saker och ting. Har försökt få min internetbank över på min dator ganska länge nu, och nu funkar det! Så skönt. Jag har även gått till jobbet och lämnat mina nycklar, kändes sorgligt. Jag kommer sakna Annicka, det är min bästa chef. Sen gick jag och hämtade ut Jamie Cullum-biljetten! Men det blev strul, för Görans biljett fanns inte. Mitt fel, jag hade inte fattat att man hade väldigt kort tid på sig att hämta ut dem... Fuck. Men jag ska lyckas att få en biljett till honom också, annars får jag gå själv. Vidare till JC och hämtade mina afficher jag beställt, snart kommer en stor jävla Adam Brody hänga på min vägg. Jag har tre stycken, vet inte vars de ska få plats =)

Lämnade in min jacka för reparation. Lite sent, det är en vinterjacka, men det kanske kommer flera vinterstormar, det brukar ju vara så. Sen gick jag till Apoteket och hämtade mina b12tabletter, tanten i kassan var jättetrevlig. Hon frågade massor, och tyckte mitt "fall" var intressant. Kul att kunna glädja nån med mina smärtor =)




Hoppas lite på en utlandsvistelse på onsdag, det vore superkul. Jag och en bejb. Shit vad vi skulle rocka rockabilly. Vi och Shakira =)


Püss

Inga kommentarer: