måndag, januari 09, 2006

Nya Tider

Fick ännu ett eventuellt jobberbjudande. På Lidingö! I like it. Jag hoppas påt, för det skulle bli så bra. Jag skulle kunna träffa Jennöh oftare, det blir billigare att ta sig till båten ;), jag kommer kunna umgås med Anki, jag kommer utveckla min dans, plus alla andra saker som är bättre med Stockholm om man jämför med Katrineholm. Det enda som är bättre här är min familj och Jenny och att det är så fint här. Men jag kommer säkert tillbax.

Idag träffade nån som gav mig stora tankar att bolla runt. Han hjälpte mig mer än nån annan gjort på länge. Jag fick en klump i halsen och kände mig så liten. Men det känns bra, jag kommer bli hjälpt. Eller rättare sagt, jag kommer hjälpa mig.

Vad roligt att du läser =) Då ska du få en special picture. Haha I bet you like it...

Bejb, I miss you.


Inga kommentarer: