onsdag, januari 11, 2006

Skragga

Det är ganska skönt och bra att bo hemma hos mamma, för jag äter inte något sånär onyttigt då. Igår åt jag popcotn och salta pinnar, men det är också det enda. Det finns inte i den här lägenhetern att man äter chips bara sådär. Om inte mina bröder gått ut med hunden = gå till Ica och köpa snacks. Men hungrig är jag faktiskt. Jag har inte varit vaken så länge, men tänkte att jag skulle käla lunch istället. Men det får nog bli lite gröt nu. Eller toast kanske. Hmm.

Jag hostar fortfarande, ska kanske ta mig till doktorn snart. Men det känns inte så farligt, det är ju bara ibland jag får anfall. Inatt hade katten fest i mitt fönster och ramlade ner. Toka. Jag blev inte lite rädd när saker flög ner rakt bredvid mitt huvud.

Mycket på G, Jennöh, men du vet att innerst inne är det bara du =)






Inga kommentarer: