söndag, januari 15, 2006

Jobb, fest, jobb, fest

Sthlmshelg. Riktigt bra helg. Jag träffade två familjer, och båda känns bra. Jag gillart. Fick komma på en fest som innehöll roliga Sundsvall-bor. H&M och Linus. We like ;) Vi snackade design, och jag luftade min nya dröm för en likasinnad. Jag vill öppna en affär med mina egna kläder och smycken. Sen stylar jag gärna folk också. Hår och makeup. Sånt är jätteroligt. Vi gick vidare ut till soap bar (tror jag) Men jag lyckades bara få se toaletterna, plus ett nyp i baken fick jag också. Jag var ass åt Bejb som inte ville ha mera Tequila. Men vi klarade oss hem, det tog bara typ två timmar =) Från Östermalmstorg till Ropsten.
Lördagen spenderades på Lidingö och sen på Birka, sen Käppala. Nice kväll, commander in chief och chips, godis, kyckling, avocado, röra och massa mys. Skönt.

Nu kommer man till en sån här jävla väntan igen. Hate it. Det bästa vore om de ringde nu. Men om jag får båda jobben så blir det lite svårt att välja. Fast jag har nog bestämt mig isåfall. Mycket tankar springer runt.

Imorn blire dagisjobb =) I like it. Det är skoj, jag ska få jobba på elefanten, då får jag leka med bra barn. Men jag missar mitt emotframsedda möte. Synd. Det blir nästa vecka. Då ska jag komma ännu ett steg längre.


Nya kort!

Inga kommentarer: