måndag, januari 28, 2008

Helg

Helgen var rolig, förutom några små missöden.
Jag jobbade fredag natt, för att gå upp tidigt på lördagen och åka till Eskilstuna med Hellstens. Hela dagen gick långsamt och när det var vår tur att inta tävlingsgolvet så var jag helt slut. Kroppen var inte riktigt med.
Men det gick bra och vi kom femma, fick vårat sista poäng som vi behövde. Jag var lite besviken på mig själv att jag inte dansade bättre, o så bestämde jag mig för tusende gången.

Lördagen var lovley. Jag vill alltid.

Ibland blir jag förvånad över att jag blir förvånad. Om jag upptäcker nåt som jag ogillar och så blir jag förvånad över att det har skett. Sen tänker jag efter och fattar.
Jag borde förstått innan, men jag tror ju att alla är snälla innerst inne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fattar inget

Glimra sa...

ibland behöver man inte fatta, bara insupa ord