onsdag, januari 02, 2008

TV del två

När man är ledig väldigt länge så hamnar man lätt i en slappfas. Kul är när jag vaknar och kollar telefonen om nån har velat mig nånting. Det enda sms jag fått är från Yves Rocher.
Man vet att man har tråkigt när jag fastnar framför TVn och ser på Dawsons Creek. När jag gick i mellanstadiet kollade man på Dawson och på Felicity. I våras laddade jag hem alla säsonger av Felicity, kanske skulle jag göra samma sak med Dawsons Creek. Men det är inte samma kvalite alls. Jag älskar Felicity, kanske för att det är mer på riktigt. I Dawson så är alla typ 25 år, men spelar 15. Det är för mycket drama och för lite av allt jag gillar. Men ändå, det väcker ju vissa minnen från den tiden.
Åh, nu fick jag sms!
Från kappahl...

Jag har verkligen tappat begrepp om dagarna. Jag tror det är onsdag. Imorn kommer Linus och Jonna. Så blire dans i en hel helg! I love. Nästa helg blire mer dans, fast på ett annat sätt. Domarseminarium, det ska bli askul!

Jaja, tillbaks till TVn. Och Gossip Girl på datorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Love :)