torsdag, oktober 30, 2008

En helt ovanlig torsdag

Idag hade jag sovmorgon. Väldigt skönt, jag började inte förrän 13. Men jag tvingade ändå upp mig kl 10 för att inte sova bort hela dagen. Igårkväll hade jag funderat över vad jag skulle göra innan jobbet, om jag skulle promenera eller städa eller nåt annat vettigt. Men istället satt jag i min nya sköna soffa och kollade på film. Helt i min smak.

Fick ett glädjebesked idag, att jag ska få stå och döma med en bra domare i helgen. Det ska bli väldigt roligt, hoppas att jag gör ett bra intryck och att jag tar vara på den chansen. Troligtvis åker jag till Linnbabe imorn och sover hos henne innan. Sen efter tävlingen så åker vi till Linus och festar till det lite. Rolig helt framför mig alltså. Skönt att jag är ledig på söndagen för en gångs skull, kan jag festa till det på riktigt och sen sova ut och slappa.

Nästa vecka börjar Linus och Jono Brushan på mitt jobb. Ska bli helt fantastiskt.



Här kommer ännu en mörk bild på mig i min fina soffa. Måste lösa det där med att det är så mörkt i mitt hem, blir så svårt att göra dagens. Och fota min overzise-jacka såklart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du sett min dagens tilla. :)

/Mattias