tisdag, oktober 14, 2008

Tre is a maginummer

Igår körde jag igång med träning på riktigt skulle man kunna säga.
Jag och Annika funderade på vilket pass vi skulle testa, det finns ju väldigt mycket att välja på. Jag var inne på skivstång, men hon ville jympa. Skutt och hopp är ju inte riktigt min grej, så jag ville hellre lyfta skrot. Sen fick vi med oss kungen också, så då bestämde vi skivstång. Jävligt jobbigt, men lite kul också. När det var över så gick Annika till instämplingsapparaten och kollade ett pass till.
Jag tänkte att hon var dum i huvet, men jag bangar ju inte en utmaning, så vi körde ett medelpass också. Fick vila en halvtimme emellan och det var ju skönt.
Sen åkte jag och mötte Linus vid max, och en lowcarb-burgare senare for vi till Finntorp och nackswingets danslokal för lite dansträning. Så vi höll igång i nästan två timmar. Jag med lite mindre energi...

Så träningsvärken lär väl komma ganska rejält ikväll eller imorn. Men ikväll ska vi på spinning, jag ska försöka omvända min syn på spinning efter min helvetesupplevelse när jag bodde på Lidingö. Då gick jag och Emilia och spinnade, och det var inte skoj kan jag säga. Hoppas att det blir roligare idag.
Igår fick jag även ett glatt besked, jag ska få komma in på uppsalaträningen! Idag har jag ju redan bokat upp mig på spinningen, men nästa vecka kör jag på dans för min egen tränings skull! Äntligen.

Inga kommentarer: