onsdag, oktober 22, 2008

Skjut mig

Idag är en av de där dagarna. Då allt går dåligt eller är väldigt tungt att genomföra.
Vaknade mitt i en dröm som fick mig förvirrad, gick upp utan att förstå var jag var. Mitt hår var fortfarande blött efter dusch igår, men luggen hade torkat i nån konstig form. Jag tog av mig alla sovkläder(eftersom det är så kallt hos mig sover jag i fleecetröja och raggsockar) och gick runt för att försöka hitta något att ha på mig. Jag hittade bara en tröja som var okej, så det blev tråk-kläder och fult hår.
Går till jobbet och det är tungt. Mörkt och ledsamt väder ute. Väl på plats på jobbet blir det mycket att göra, folk är inte så kvicka, vissa irriterande moment sker. Jag lackar. Försöker verkligen vara snäll och trevlig men det är så jävla svårt när jag blir så provoerad och jag vill verkligen mucka gräl med alla.
Läser mina mail och har fått av CK. Vet inte hur jag ska hantera nåt, blir bara jävligt trött på allting. Jag fattar inte nån mening med nåt alls. Allt det som händer är för mig ovesäntliga småsaker som världen lätt skulle klara sig utan.
Så jävla arg på allt.
Jag behöver dig nu, var är du när jag känner mig såhär, nu måste du lyfta mig över de svåra hindrena.

Inga kommentarer: