lördag, oktober 11, 2008

Kattne

Jag åkte hem till familjen i helgen. Så nu sitter jag här och tar det lugnt. Så jävla skönt. Jag har jobbat så mycket på senaste, så det här är jag värd.
Igår skulle jag ha gått ut, men jag var så opepp, ville bara sova. Så det gjorde jag. I typ 12 timmar. Idag har jag kollat på film, laddat hem andra filmer(det går snabbt att ladda hem här, så jag passar på), och bara gjort inget.
Om 5 minuter börjar Du är vad du äter, med Katrin. Det har jag sett fram emot väldigt mycket, ska bli roligt att se hur de har behandlat henne. Jag vet ju att hon fick ganska annorlunda upplägg än oss, men det beror väl på att hon vågar ställa lite krav.
Sen är det direktsändning från EM i bugg, det är kvällens höjdpunkt! Måtte det bli som det borde.

Lite fina höstbilder från Kattne:

Inga kommentarer: