måndag, oktober 13, 2008

Tre

Nu ska jag ge mig i kast med ännu ett kundcenter. Denna gång är det Tre som ska få höra av mig. Hittills har jag haft en bra upplevelse med dem, när jag var inne i butiken på kungsgatan fick jag bra och trevlig hjälp. Men som alla andra har jag en misstänksam inställning till kundcenter över huvud taget. Eftersom jag själv jobbar med nåt liknande så vet jag ju hur det funkar med samtal och sånt.
I alla fall, mitt internet segar ju ur nåt fruktansvärt, så jag tänkte att det måste vara nåt fel på modemet.
Jag ringer till teknisk kundtjänst och får, efter 14 minuter i kö, prata med nån kille där. Han var inte dålig på nåt sätt, men allt han kunde säga var att det var ju inte som det skulle, det verkar ju vara nåt knas, och den slutgiltiga lösningen var att gå till en tre-butik. Så med andra ord var samtalet helt onödigt. Ska gå till kungsgatan och hälsa på de snygga killarna där.
To be continued...

Inga kommentarer: