fredag, oktober 17, 2008

Hearing

Mina creative-hörlurar pajade häromdagen, ena luren bara la av. Väldigt irriterande, då jag verkligen alltid går med musik i öronen.

Förra gången jag skulle köpa nya lurar kollade jag runt lite, efter ett par bra in-ear-lurar. Aftonbladet hade gjort nåt test och då var det en sort som verkligen stack ut. Så nu har jag köpt dem:
V-moda bass freq. Tydligen ska de vara väldans bra, ha bra basljud utan att bli för burkiga. Hoppas verkligen det, för jag har provat Koss-lurar, som ska ha bra bas, men jag tyckte det lät väldigt konstigt och burkigt. Jag gillar ju lite diskant på musiken, det ska vara ett rent ljud. Ljudbilden är väldigt viktig för mig och jag kan gå igång på en riktigt bra mixad låt.
Jag köpte de vita, det känns bäst, då kan folk se att jag har lurar i öronen och i och med det inte försöka prata med mig.

Inga kommentarer: