lördag, maj 30, 2009

Alltså


Jag har verkligen långklänning på mig idag. Den är fin och jag har fina skor och till och med målade tånaglar. Så kommer jag till jobbet och ser att nån annan redan har långklänning. Fan, jag ville vara speciell och finast, nu är det förstört. Vad göra? Råka spilla(kasta) på henne? Övertyga henne att det är ute med långklänning och jag egentligen inte ville ha på mig en idag? Suck. Det värsta är att hon rör sig mer runt, så folk ser henne mer. Ingen kommer se mig, de kommer bara tänka, jaså hon klär sig som henne. FAN!

3 kommentarer:

Anonym sa...

om ingen ser dig hur ska det då ens kunna komma på tanken att tänka att du härmar henne? överdriver du inte din egen betydelse en smula?

philip sa...

jag förstår hur du menar tilla men det är fortfarande fint även om flera har klänning på sig.

Glimra sa...

Du ANAR inte hur stor betydelse jag har!
Ja jag kände mig faktiskt fin ändå.