fredag, maj 29, 2009

Öland är hotat

Jag hade ju tänkt att åka några dagar till Öland i sommar, och sen till Arvika, för jag vet att jag kommer må dåligt om jag missar ett år till på Öland. Så jag har kollat flyg och tåg och alla sätt man kan resa på, men det ser inte ljust ut.
Flygen sammanstrålar som helvete, eftersom jag måste byta nån stans i sthlm så kommer det inte funka. Tåg tar 7 timmar, palla det. Plus att jag måste ta mig in till Kalmar på måndag morgon, och jag kan tänka mig att det inte är någon som hoppar på den uppgiften sådär jätteglädjefullt. Förstår också att taxi kommer kosta lika mycket som flyget typ.
Fanfanfan. Kommer jag inte komma till Öland i år heller alltså...

3 kommentarer:

Fia sa...

om du vill ha skjuts in till kalmar vännen så kan jag köra dig. bara hör av dig isf. allt löser sig. kramar om*

Glimra sa...

Gud vad snällt! Kommer nog åka med ett tåg som går 10,25 på måndagen. men har kollat att det går buss. Såklart trevligare att åka bil, men vi får väl se. är bara glad över att jag får komma till Öland

Fia sa...

bara säg till min vän. <3
ett år utan öland kan gå men två, nej du.
det tycker jag inte ens du ska försöka. :)