måndag, maj 11, 2009

Flashback

Jag läser igenom min blogg igen, brukar ju göra det. Jag älskar att läsa om mig själv, men lite sorgligt är det ju.
Tror att jag hade väldigt svårt att fatta en sak, och nu slår det mig att det kanske var så. Kanske var jag så extremt omtyckt som det påstods, men kunde inte se det. Allt jag kunde se var mina egna brister. Men för mig lever alltid det där kvar, det är inte borta alls. Just nu är det lite dvala, och tyvärr inträffar det när det händer mycket saker i bådas liv, så det blir svårt att ta igen, men jag tvivlar aldrig på en comeback.

Idag har hjärtat slagit hårt igen. Var och varannan gång är det så. Igår var den rätt lugn och i lördags med. Men nu drar det igång och då slår det på. Får hostingar också av att hjärtat slår extraslag. Hm.

Inga kommentarer: