torsdag, maj 14, 2009

Esc

Jag undrar om det är dålig medhörning på scenen, för det känns som om alla sjunger lite surt. Till och med bästa Alex kändes lite knasig i rösten, och han är ju bra!
Det känns verkligen som ett skämt allt det här, de flesta låtar är kassa. Men jag gillade Cyperns låt, den var fin. Synd att hon inte heller kunde sjunga, man får ladda hem den inspelade låten, då sjunger hon lite starkare och rent.
Än så länge är det bara Norge som är bra. Kanske Cypern då, för låtens skull. Nu ska vi lyssna på Ronan Keating-kopian från Danmark.

6 kommentarer:

Philip sa...

Jag hejar också på Cypern!

Philip sa...

Jag ändrar mig, här är min topp 3:

1. Nederländerna
2. Cypern
3. Serbien

Unknown sa...

Mm Danmarks låt er bra! Men det er vel gjerne sånn at de nordiske landene liker hverandres musikk.

Glimra sa...

Cyperns låt var ju typ bäst, men hon sjöng ju tyvärr som en kratta. Hon den 16-åriga bruden med blå dansare var nästan den enda som sjöng bra.

Unknown sa...

Men tenk å gjøre det så spennende, Norge ble trekt ut som nr. 8 av 10. Da var jeg veldig nervøs, tenk om vi ikke kom til finale. Hadde vært katastrofe.

Glimra sa...

Jag blev faktiskt också nervös, tänk om Norge inte gått vidare! Sjukt isåfall