torsdag, maj 28, 2009

Ojoj

Jobbar natt ikväll, och det har varit asmycket att göra från kl21, har inte ens hunnit tänka på att blogga. Men nu! Nu är det dags.
Gårdagen var jättekul, det gjorde inget alls med brännbollen. Jag trodde jag hade klarat mig från träningsvärk, eftersom jag inte sprungit så mycket, men ack. Rebecka, jag har också fått det...
Sen festade vi vidare och det var härligt. Var så fruktansvärt trött ett tag, så jag tog en PN, och sen var jag igång igen. Vi drog ut, och sen gick jag hem.
Har försökt sova hela dagen, men vaknade kl 9 och tyckte att jag skulle vara vaken. Jag pluggade lite inför seminariet senare och det gick halvbra. Tycker ju att jag får alldeles för lite tid och respons, mest på grund av två tjejer som tar över allt med sina resonemang och diskussioner. Bra sådana, det ska jag inte ta ifrån dem, men det känns så kört när man själv ska prata. Läraren gillar dem så mycket också, och hamnar lätt i snack med dem bara och glömmer bort tiden och de andra. Men så kan det vara. Tur att det inte är så superviktigt för mig det här.

Imorn ska jag gå på derby för andra gången i mitt liv, men denna gång stå på andra sidan. Ska gå med Gis och Sebbe och hoppas att jag överlever. Får hälla i mig lite öl så jag vågar skrika och framförallt för att ens bry mig om vad som sker. Ofta så blir man ju lite mer taggad med alkohol i sig.

Ni minns allt godis jag vann på grönan? Det jag har kvar nu är en chokladkaka som ligger framför mig. Jag har kanske ätit sammanlagt en av dem, och nu sitter jag och funderar på om jag ska äta den jag har här, eller om jag ska ge bort den också. Det blir ju så jävla kladdigt och sliskigt i munnen, pallar inte. Men å andra sidan så ska jag sitta här i 5,5 h till, den lär nog åka ner.

Inga kommentarer: